EnriqueMania

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Forumul fanilor Enrique Iglesias din România

+2
Ancuta
Tincuta
6 posters

Noutati despre Enrique

Poll

Credeti in ceea ce spun tabloidele despre Enrique?

[ 21 ]
    Noutati despre Enrique - Page 3 Bar_left70%Noutati despre Enrique - Page 3 Bar_right [70%] 
    [ 3 ]
    Noutati despre Enrique - Page 3 Bar_left10%Noutati despre Enrique - Page 3 Bar_right [10%] 
    [ 4 ]
    Noutati despre Enrique - Page 3 Bar_left13%Noutati despre Enrique - Page 3 Bar_right [13%] 
    [ 2 ]
    Noutati despre Enrique - Page 3 Bar_left7%Noutati despre Enrique - Page 3 Bar_right [7%] 
    [ 0 ]
    Noutati despre Enrique - Page 3 Bar_left0%Noutati despre Enrique - Page 3 Bar_right [0%] 

Total Votes: 30
    Ancuta
    Ancuta
    Amator
    Amator

Female Number of posts : 570
    Localizare : Tg-Mures
    Registration date : 2008-06-28

Noutati despre Enrique - Page 3 Empty Re: Noutati despre Enrique

Post  Ancuta Mon Nov 10, 2008 7:45 pm

Sa-mi spuneti si mie dak arata bine posterul....dak puteti sa-i faceti o poza sa vad dak merita...glumeam...poate merita...dar de cand nu am mai cumparat Cool Girl...nu mai stiu nici cum arata Smile)

Post  Guest Mon Nov 10, 2008 7:56 pm

dupa parerea mea ..merita..imi place posterul...e cu poza asta : I love you

Noutati despre Enrique - Page 3 I5kc1403379402ar6.thNoutati despre Enrique - Page 3 Thpix
    Ancuta
    Ancuta
    Amator
    Amator

Post  Ancuta Mon Nov 10, 2008 8:11 pm

Arata bine poza...cred k o sa o scot separat k poza Razz sa mi-o pun in rama...ce alte subiecte mai sunt prin revista?

Post  Guest Wed Nov 12, 2008 7:13 pm

v-ati cumparat calendarul ? Very Happy

Post  Guest Wed Nov 12, 2008 7:52 pm

am si eu un calendar cu Enrique da e pe 2008 Laughing el e chiar in luna mai Very Happy
    Ancuta
    Ancuta
    Amator
    Amator

Post  Ancuta Wed Nov 12, 2008 9:22 pm

ink nu mi-am cumparat calendarul...de fapt am uitat de el...ooopsss Very Happy
    Tincuta
    Tincuta
    Admin
    Admin

Female Number of posts : 532
    Registration date : 2008-06-18

Post  Tincuta Wed Dec 10, 2008 7:41 pm

Enrique vrea o stripteuza ca insotitoare de zbor Very Happy

Interviul original e in engleza si il puteti gasi aici:

http://www.metro.co.uk/fame/interviews/article.html?Enrique:_I_should_get_a_stripping_flight_attendant&in_article_id=437979&in_page_id=11

What have been the highlights of your career?
    I don’t know, I still don’t think I’ve made it. I have a lot left to do. I can make better albums and do better shows. I’ve only done 20 per cent of what I can achieve. I’ve still got years left in my career to kick ass. But maybe I’m done. Who knows?

What’s the most unusual gig you’ve done?
    I did one in India. Women aren’t really allowed to go to concerts so it was 90 per cent male. It was one of the best crowds I’ve seen. I went to Bangalore and Mumbai. It’s a beautiful country and the people are amazing.

Have you got a typical fan?
    My target audience is females between the ages of 70 and 85.

Do they send you their knickers in the post?
    Once in a while. They usually like to give me their knickers in person.

What’s the most extreme thing a fan’s done to meet you?
    A fan hid under a table in my dressing room with her little sister for ten hours. She got in there before the soundcheck and didn’t come out until after the gig. She’d been there all day and was quite scared.

My target audience is females between the ages of 70 and 85

You did an ITV pop show recently. Had you heard of Will Young before?
    Yes, and I love his voice.

Are you rivals?
    With Will Young? Ha ha ha!

What was the first record you bought?
    Dire Straits’ Brothers In Arms. It’s still one of my favourite albums.

What was the first gig you saw?
    The Jackson Five in the Orange Bowl and I saw Bruce Springsteen too when I was a little kid. He blew me away.

What’s the worst gig you’ve ever done?
    It was a charity concert in Las Vegas where the entire audience were 90 and older and were all asleep.

Did you try to wake them up?
    You could have sprayed them with cocaine and nothing would have happened.

What’s the secret of your popularity?
    The popularity of any singer is down to the songs. Other elements come into it afterwards but if you don’t have the songs you don’t have s***. It doesn’t matter how pretty you are or how well you dance.

What’s been your most extravagant purchase?
    I’m not flashy. I bought a plane but that was for work. I figured I might as well do my work as comfortably as possible.

Can you fly it?
    I can fly smaller planes but I’m not interested in flying my own. You get to a certain height and press a button and it flies itself. It seems boring.

Is it a jumbo jet?
    Yes, it’s a 747. Only kidding. It just seats around 14.

Have you got a Jacuzzi in it?
    Yes, and a dancing pole and the flight attendant is a stripper. Actually, that’s a good idea. I should get a stripping flight attendant.

Where would you recruit the stripping flight attendant from?
    I don’t know. Russia has beautiful girls, Brazil has beautiful girls, London has beautiful girls, my pool sometimes has a lot of beautiful girls. Only kidding.

What’s been your best ever Christmas present?
    It sounds stupid but it’s being able to work over Christmas. If I’m working during Christmas I know things are going well for me. It sounds cheesy but it’s true.

Have you ever seen a psychic?
    I saw one in Dubai. She told me the kind of s*** I thought I’d like to hear but you could tell she said that to everyone. She told me I was going to become famous but as I was there to play a concert, she was a bit late with that prediction.

Post  Guest Sat Dec 13, 2008 8:12 pm

Published: 11 Dec 2008

CHEESY crooner ENRIQUE IGLESIAS puckers up with an ANNA KOURNIKOVA lookalike on stage in London last night.

The Spanish heartthrob - who has been fighting reports he has split up from the real deal after moving out of the tennis beauty's home in Miami last month - invited thrilled fan Maria Carroll up on stage after spotting her in the audience at Capital FM's Jingle Bell Ball.

Serenading female fans during a rendition of Hero has become something of a trademark for Enrique.

However I'm sure Anna will not be to thrilled to see her boyfriend of seven years following his actions up with a snog and a feel of her bum.

Enrique recently told a magazine a row with Anna about his dogs forced him to look for a new pad.

He said: "She kicked me out.

"We had a fight. We did make up, but she didn’t let me move back in. It was a stupid fight – something about my dogs.

"I'll move back when she lets me."

However on this form, I don't reckon Enrique should hold his breath.

Post  Guest Sat Dec 13, 2008 8:19 pm

Noutati despre Enrique - Page 3 Imagine1dd2
    Noutati despre Enrique - Page 3 W272

Post  Guest Sat Dec 13, 2008 8:23 pm

Noutati despre Enrique - Page 3 Imagine2ii1
    Noutati despre Enrique - Page 3 W425

Noutati despre Enrique - Page 3 Imagine3ih3
    Noutati despre Enrique - Page 3 W591

Post  Guest Sat Dec 13, 2008 10:22 pm

ILoveEnrique wrote:Noutati despre Enrique - Page 3 Imagine2ii1
    Noutati despre Enrique - Page 3 W425

Noutati despre Enrique - Page 3 Imagine3ih3
    Noutati despre Enrique - Page 3 W591

daaaa lol!

numai minciuni mincinoase lol!

nici nu l'a dat afara si nici nu s'au certat Razz

cat despre imagini norocoasa tarfa blonda Sad Crying or Very sad Sad

Post  Guest Sun Dec 14, 2008 12:18 am

Enrique Iglesias Doesn't See Future With Anna Kournikova

Enrique Iglesias Spanish pop star Enrique Iglesias is unfazed by his girlfriend Anna Kournikova's remarks that she would never marry him because he's convinced she'll leave him anyway.

The singer has been dating tennis beauty Kournikova since 2002, but he isn't holding out for marriage and kids with the Russian.

He says, "Life goes by so fast. My 20s were a blur. I want to enjoy the good moments. They could involve marriage and kids, but not yet. My grandfather had a baby when he was 92. Now there was a man who knew how to live! Anna's clock may be ticking, but I don't think she's ready for kids either. We talked about it all one day and she said that she wouldn't marry me. And she meant it. She said I'm probably just a guy she wants to date for a few years, then she'll leave me. I'm cool with that.

"Obviously I'm with her because she's my dream woman. But if she left me tomorrow, what am I going to do? She would have no trouble finding the guy she wants to marry."

And Iglesias insists he's only being realistic about their romance, because few relationships last to stand the test of time.

He continues, "People break up all the time. The reality is people get married, think it's going to be forever, then they get divorced."

But if Kournikova one day accepts his marriage proposal, he claims he'd shun a big, white wedding in favour of a quickie ceremony in Las Vegas.

He adds, "Even if Anna and I were to have children, I wouldn't think marriage was that important. And even if we did get married, I'd do it in a drive-through in Vegas. But Anna wouldn't marry someone like me, even if I try."

Eu cred k aia isi bate joc de el cum vrea ea Evil or Very Mad Nici nu cred k il iubeste Evil or Very Mad
    Sta cu el pt k are bani si o viata de lux si in plus mai e si vedeta Neutral
    Cica am citit undeva ca anna era fosta speranta a Rusiei pt a castiga campionatul de tenis lol!
    Si au dreptate a fost o speranta,habar n'are sa joace tenis lol!
    Tincuta
    Tincuta
    Admin
    Admin

Female Number of posts : 532
    Registration date : 2008-06-18

Post  Tincuta Sun Dec 14, 2008 9:48 am

Hei, hai sa lasam comentariile de genul asta, daca el a ales sa fie cu ea atunci i-ar trebui respectata decizia. Si oricum stie sa joace tenis mai bine ca noi asa ca nu vad rostul comentariului ala. Nu vreau ca forumul asta sa fie un tabloid prost, hai sa demonstram ca chiar suntem fani.

Post  Guest Tue Dec 16, 2008 5:24 pm

nici eu nu vreau k forumul sa devina un tabloid prost..
    am pus stirea si pozele alea...ptr k mi s-au parut interesante Very Happy
    sper k nu am gresit cu nimic.. Neutral
    dak fac sau spun ceva deplasat, va rog spuneti-mi..de multe ori fac ceva rau si nu imi dau seama... Laughing

Post  Guest Wed Dec 17, 2008 6:31 pm

scuze atunci Razz am vrut sa'mi spun si eu parerea despre ea Neutral Evil or Very Mad mai voiam acum sa postez ceva dar mai bine lasa k nu mai postez Evil or Very Mad Razz tongue

Post  Guest Wed Dec 17, 2008 6:32 pm

nu era nimic rau dar nu mai postez daca e vorba p'asa silent Evil or Very Mad Mad

Post  Guest Thu Dec 18, 2008 12:40 am

AM O VESTE MARE PT VOI
    TINETI'VA BINE SA NU LESINATI
    DA BINE RAU DE TOT PT URMATOAREA STIRE bounce Wink I love you I love you

Enrique Iglesias cântă la Vanghelion
    18 Decembrie 2008 | Articol semnat de C. Radu Munteanu | | |
    Unul dintre cei mai populari artişti din noua generaţie, Enrique Iglesias (foto), va cânta la deja tradiţionalul Vanghelion, de la Romexpo.

Fostul iubit al tenismenei sex-simbol Anna Kournikova se va afla pentru a doua oară în România, în 2002 el susţinând un concert pe Stadionul “Lia Manoliu”.

Fiul lui Julio Iglesias va avea un recital de aproximativ 60 de minute în faţa celor peste 3.000 de bucureşteni, care vor petrece noaptea dintre ani în sălile de la Romexpo. Se pare că şi Ştefan Bănică jr va fi unul dintre invitaţii Vanghelionului, negocierile cu acesta fiind în curs de finalizare.

MAMA CE BUCURIE CA POT SA MA DUC Exclamation I love you I love you I love you
    Ancuta
    Ancuta
    Amator
    Amator

Post  Ancuta Thu Dec 18, 2008 10:41 am

E pe bune articolul?!...Si eu vreau sa vin ...se poate?...Ia-ma si pe mine cu tine!!!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
    Ancuta
    Ancuta
    Amator
    Amator

Post  Ancuta Thu Dec 18, 2008 10:53 am

Asta am gasit eu pe site-ul de la cotidianul:
    Primarul sectorului 5 vrea ca pensionarii, celula de bază a Vanghelionului, să-i asculte live, la intrarea în 2009, pe Enrique Iglesias, Ricky Martin, Anastacia sau Pink.

<<Campania electorală a dus anul acesta la neglijarea Vanghelionului. Firma care trebuia să organizeze programul artistic al Revelionului de la Romexpo, L.A. Entertainment INTL, înființată de Luminița Anghel și iubitul său Bogdan Șteblea, s-a ocupat de campania electorală a artistei care s-a luptat, fără izbândă, cu Elena Udrea pentru un loc de deputat. „Ne-am apucat foarte târziu, unii dintre artiștii străini și-au făcut alte planuri. Deocamdată nu vă putem confirma nimic, agentul nostru din străinătate discută și cu Enrique Iglesias, și cu Ricky Martin, și cu Anastacia, și cu Pink. Șansele ca Pink să vină sunt totuși mai mici“, spun reprezentanții L.A.
    Entertainment INTL. Surse din PSD susțin că Enrique Iglesias va fi vocea Vanghelionului 2009, însă organizatorii se feresc să le dea dreptate: „Nu putem să spunem că o să vină Enrique Iglesias și apoi să nu mai vină“. Enrique Iglesias a mai cântat la București pe 15 iunie 2002, la lansarea MTV România.

Deocamdată e sigur că la Revelionul lui Marian Vanghelie vor cânta Andreea Bănică, Akcent, Smiley, Simplu, Andreea Bălan, Elena Gheorghe, Marcel Pavel, Mandinga, Holograf, Voltaj, Proconsul, Iris și Viorica și Ioniță din Clejani. Contractele cu ei nu au fost însă semnate deocamdată. „Ieri am terminat altă campanie pentru un client și astăzi am început să-i recontactăm pe artiștii români ca să putem semna contractele“, au mai adăugat organizatorii, care mai au încă de lucru la Vanghelion: trebuie să recondiționeze toate decorurile și să refacă designul. În 2007, la Revelionul de la Romexpo au cântat Joe Cocker și Europe, iar în 2008, starurile Vanghelionului au fost Tom Jones și trupa Alphaville.>>
    Ancuta
    Ancuta
    Amator
    Amator

Post  Ancuta Thu Dec 18, 2008 10:55 am

Articolul era din 11 dec 2008

Post  Guest Thu Dec 18, 2008 11:35 am

da Razz e cat se poate de adevarat articolul Exclamation Wink I love you mama abia astept Wink Very Happy Exclamation I love you sa ma duc sa'l vad pe Enrique I love you I love you E Beer E Chair E Target E Laugh 2
    nu pot sa te iau pentru k stai cam departe de Bucuresti Rolling Eyes Crying or Very sad
    Ancuta
    Ancuta
    Amator
    Amator

Post  Ancuta Thu Dec 18, 2008 6:58 pm

Dar stai linistita k dak e adevarat vin eu la bucuresti Razz
    Ancuta
    Ancuta
    Amator
    Amator

Post  Ancuta Fri Dec 19, 2008 5:04 pm

Asta da stire:
    Enrique Iglesias si-a pozat zona intima in vazul lumii
    2008-12-17

Enrique Iglesias continua sa atraga atentia asupra sa prin gesturi ciudate. Dupa ce saptamana trecuta informam ca a chemat pe scena o fana si a sarutat-o pe buze, iata ca saptamana aceasta a trecut la fapte ceva mai… incitante. Artistul si-a pozat zona intima chiar pe scena, spre deliciul fanelor.

Bine, acum sa nu ne imaginam ca si-a dat Jos lenjeria intima. Nu, si-a facut loc cat sa incapa aparatul foto si sa capteze partea de interes, informeaza dailymail.co.uk.

Actiunea s-a petrecut la VIP Room din Paris.

Daca Enrique va fi atat de darnic incat sa ofere poza unei fane (asta daca nu a facut-o deja), probabil ca fericita va vedea ce n-a vazut Parisul.

Mai tineti minte cand spuneam ca Enrique Iglesias spera sa se intoarca in casa pe care o impartea cu Anna Kournikova ? Nu credem ca ea e foarte incantata de ce vede, asa ca s-ar putea sa dureze destul de muuuult pana sa se infapuiasca dorinta latin lover-ului.

In prezent, Enrique Iglesias este in turneul de promovare a albumului Greatest Hits.
    Noutati despre Enrique - Page 3 Vdjyww
    Noutati despre Enrique - Page 3 20fx5i9
    Ancuta
    Ancuta
    Amator
    Amator

Post  Ancuta Fri Dec 19, 2008 5:06 pm

E super nebun Enrique asta...nebun de tot Razz ...norocoasa tipa al cui aparat era...

Post  Guest Fri Dec 19, 2008 5:40 pm

asta o stiam de mult lol! cred k aia cand a vazut poza cu ....... lui a cazut k moarta lol! Razz lol!

Sponsored content

Post  Sponsored content

Current date/time is Fri May 10, 2024 9:56 pm